Goddag

Idag ville inte Eskil gå till förskolan.
Stanna hemma med Fia, sa han. Nja, det ska vi inte...
Men det gick hur bra som helst att lämna! Han var lite ängslig men sen sprang han med sin fröken och hämtade några leksaker och då gick det bra. 
Dom var ute igen och det älskar han ju.
Jag stannade en stund och pratade lite med hans fröknar och tittade när han lekte så det kanske gjorde sitt oxå, att inte bara stresslämna.

Efter att vi lämnat Eskil åkte vi till affären och köpte en liten kurera-dej-påse till min syster som blivit magsjuk. Hon var ju barnvakt härom dagen och då har väl antagligen Astor smittat henne.


På bilden ser han inte direkt ångerfull ut, snarare skadeglad!
Lilla rackarungen!


Jag fick roa honom ordentlig så att han inte skulle somna i bilen på väg hem för han var på väg flera gånger.
Nu sover han i sin säng i stället och jag tänkte göra det samma. Ugglade ju halva natten så jag e trött.
Har på mej duntofflorna under täcket, så nu ska vi se om det hjälper mot kalla fötterna. 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback