Jävla bajs! :(

Jag körde emot nått och pajade framlyktan på bilen. :(
Skit oxå.
Nån där uppe ville inte att jag skulle träna kanske? :( 
Tappade lusten totalt för MRL:en men det var bara att göra det. Det gick bra, har lärt mej programmet nu så det e bara att skutta med.

När jag kom hem försökte jag föna håret så inte mer hårslingorna skulle lossna men det var lögn. Lossnade ändå...




Sen drog vi och handlade massa godis och grädde.

Nu e jag trött. Somnade fyra och gick upp kl åtta! Snark.
Ligger i sängen och dåsar. Chris ska gå ut med killarna, så då kan jag dåsa bäst jag vill. :)
Igår var han trött och sov när jag var ute med kidsen, idag e det tvärt om.
Idag e det mycket bättre väder i alla fall, hur gött som helst! Ca 20 grader.
Igår var det iskallt!

Nu ska jag spela Candy Crush.
Hej på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback