Naglar

Då har jag fixat naglar.
Känns jättekul att va fin om händerna igen efter många år.


Köpte min deal på Letsdeal.se.
Först köpte jag ju den där andra dealen som blev inställd.
Hon avbokade tiden samma dag som jag hade tid per sms och så hade hon ju väntetid på över en månad!
På detta ställe fick jag tid direkt när jag ville ha och vilken tid jag önskade! :)


Det här stället hette Lily Garden Spa och dom hade sitt "spa" (?) / sin salong på Drottninggatan 30 i stan.
Det var inte jättelyxigt och jag tycker inte att hon var superduktig men för 200 kr var det helt okej.


Lackning ingick inte så när hon var klar var jag inte alls nöjd.
Det såg inte alls snyggt ut och formen var lite konstig...
Men jag tog en sväng in på Kicks och köpte mej ett vitt lack för 39kr och så filade jag till dom hemma och gjorde fransk manikyr.

Då blev jag genast väldigt nöjd.
För tvåhundra kan man nog inte begära bättre.
Funkar att göra sånna här billiga om man har lite erfarenhet tror jag.
Jag har ju gjort naglar till och från sen jag var 25. Jag har lärt mej hur jag fortare dom själv, lackar och lagar. 


Hon som gjort mina naglar innan heter Anna-Karin och hon är riktigt duktig. Hon har hur lång erfarenhet som helst och har massa diplom och har tävlat mm.
Klart man blir lite missnöjd för skillnaden är som dag och natt.
Men det här duger fin just nu. Jag lägger inte 500 kr på naglar just nu (får kompispris, annars e hon bra mycket dyrare).
Valde att göra nått åt mitt utseende för ett tag sedan för jag kände mej väldigt sliten och gammal efter två barn tätt i rad och då hade jag bestämt att det fick kosta max femhundra.
Det blev tandblekning för 200 och naglar för 200. Sen köpte jag ju ett lack och nagellim ifall det behöver lagas.


Fick på mej min vigselring också! 
Jeeej!
Nu ska jag dricka lite kaffe! God natt! :)


Kommentarer
Postat av: N

Min sambo gjorde nagelförlängning för ett par veckor sedan. Det blev jättesnyggt!!!

Svar: Be henne kolla Letsdeal! :)
kattitingeling

2014-04-03 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback