Spännande

Nu har hon ringt, Annelie från safe education. 
Jag ska läsa till personlig tränare antingen i sommar eller till hösten.
Hon skulle maila mer info.
Jag är supertaggad! :) Wohooo!

 

Finns ett utbildningstillfälle som börjar första juni och nästa börjar i september.
Om jag kör i juni så blir problemet med omsorg för Astor. Ska kolla upp lite hur jag gör.

Nu kikar vi på Blixten McQueen. Eskil älskar den filmen men även Astor. Astor kan kolla på film en bra stund. Eskil blev inte intresserad av film förrän han var ganska stor.
Jag och Astor gick bort  och hämtade Eskil, sen gick vi tillbaka och så åt vi lite mellanmål ute.
Väldigt varmt ute!
Känns som åska i luften för det var nästan lite kvävande. 

Ha en trevlig eftermiddag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt, va kul! Grattis :)

Svar: Ja shit det e superspännande! :-D
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback