Tjenix

Det var himla gött att träna bodypump även om jag var väldigt trött idag.
Känner att jag blir starkare och starkare. Orkade lyfta vikterna genom nästan hela programmet även om jag inte direkt fläskat på med vikter.
Innan har jag inte orkat även om jag hade dom minsta ytte-pytte vikterna.
Härlig känsla när man märker framsteg! :)


Efter träningen hämtade jag Sara och hennes kompis från vattenpalatset i Lerum. 
Då hade dom varit där i princip hela dagen. Körde dit dom vid halv tre efter att vi hämtat Eskil på dagis.
Han var riktigt trött när jag hämtade honom. Han somnade i bilen (?) Astor oxå... två tröttisar.
 


När vi bar framme hemma så vaknade Eskil och han var arg som ett bi.
Ingenting var bra på ett bra tag.
Men efter lite mat och ligga och titta på paddan blev det bra till slut. 

Imorgon ska jag jobba på mitt förra jobb. Då e det Chris pappalediga onsdag.

God natt! 

Kommentarer
Postat av: N

Man växer inombords så det står härliga till när man märker att man klarar mer och mer.

Svar: Ja det känns himla najs. :) önskar jag gick ner i vikt oxå men jag går upp! :( var nere på 64 men nu är jag uppe på 68?? Hur? Jättemärkligt. Äter rätt strikt LCHF och jag tränar ju rätt hårt (5 dar i veckan). När man tränar så, så borde man kunna äta i princip vad som helst tycker man ju!
kattitingeling

2014-04-16 @ 22:48:59
Postat av: N

Det kan man tycka, men så är det tyvärr inte.
Att hålla sin vikt i schack handlar till 80% om vad du äter och endast 20% i att du tränar och rör på dig kontinuerligt.
Men sen får du inte glömma att musklerna väger mer än fettet du gör dig av med på träning :-) :-) :-)

Svar: Tråkigt. :(
kattitingeling

2014-04-17 @ 01:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback