Tröttis

Idag e man trött igen.
Har jobbat idag på det stället som jag ska börja jobba på sen till hösten, Sotenäs förskola i Sävedalen.
I natt vaknade först Astor kl halv två och sen vaknade Eskil halv tre. Typiskt när man ska upp o jobba!

Det är ett bra ställe jag ska börja jobba på. Miljöerna och lokalerna är himla fina.
Barn är så gulliga och roliga och jag är bra på mitt yrke, jag passar som det och har över tjugo års erfarenhet.
Men nu har jag gjort det där och det är dags att gå vidare till nya äventyr.
Det är dags att utvecklas som människa och hitta nya utmaningar.


Är helt genomfrusen.
Vi var ute länge både på förmiddagen och eftermiddagen och det var iskallt även om jag hade vinterjacka, termobyxor, mössa och vantar.
Känner mej halvrisig - igen! Först magsjuka, sen förkylning och nu förkyld igen?

 

Nu e det dax att krascha i soffan!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback