Typiskt mej

Det är jag i ett nötskal.
Jag blir alltid fruktansvärt lat dagarna innan nån ska komma på besök och så förfaller huset.
Sen så orkar jag inte ta tag i städningen förrän typ kvällen innan eller precis timmarna innan! Knasigt.
Så har det även varit denna gång. 
Vi röjde lite igår men idag har jag sprungit och städat. Sen orkade jag inte handla igår utan tänkte att jag gör det sen när kusin ett kommit. Men när jag började granska innehållet i tomma kylskåpet kändes det sådär att gå och handla så mycket med en gäst.
Vad gör jag då? Jo men dom öppnar ju affären sju så då åkte jag ner då och handlade hur mycket som helst när Sofia passade Eskil och Astor. Snälla Fia <3

Eskil stod utanför vårat sovrum och ropade mamma kvart i sex! :-/
Chris åkte till jobbet tidigt för han håller i vakteriet över the Foo (stavas det så? Ett pojkband i alla fall) som skulle till radion på morgonen.

Japp! Bara att fortsätta med tvätt och städning. Är väldigt trött... :-/ Kvart i sex e inte ok Eskil! Det tycker han inte ens själv eftersom han var helt slut redan vid nio. Tio la jag honom och han somnade som en stock! Tack för den. Sov på morgonen istället lilla fis! :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback