Idag var vi helt slut efter inskolningen.
Astor sov i vagnen på gården mellan elva och tolv och så åt vi lite mat. Efter det gick vi hem och Eskil somnade som en stock.
Såg efter en stund att även Astor var trött igen så jag la honom och han stensomnade även han. Inte kort därefter så sov lilla mamman också och vi sov allihop i flera timmar. 


Att lägga sej tidigare på kvällen sen med barnen som vi hade sagt gick ju sådär...
Imorgon kommer dom att vara SÅ himla trötta! :-/
Men fredagen e det ju ledigt i alla fall för då är det studiedag.
Hur det ska gå på måndag får vi väl se, jag ska ju börja jobba då... 


Börjar ångra mej. Jag kanske skulle ha tagit föräldraledigt lite längre...

Chris sover på soffan nu.
Men hur ska jag kunna sova efter att jag sovit middag så länge?


Nä. Lite mer soppa kanske...?

God natt! 

Kommentarer
Postat av: N

Vad för soppa?

Svar: Det var lite köttfärs och grönsaker. Kål oxå. Mums :)
kattitingeling

2014-08-15 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback