Spännande

Det händer massor i mitt liv just nu!
Jag har kommit in på universitet, fått jobb inom det jag helst vill göra, lämnat mina barn på förskola efter att jag varit hemma med dom i ett år, börjat på nytt jobb med nya kollegor och fått ta en ganska framträdande roll.
Det händer massa saker som jag inte skriver om här så det blir tyst i bloggen.
Jag vet inte vad jag ska skriva om... 
Jag är också helt galet trött. 
Astor sover som en kratta. För att bli lämnad på förskola e ju helt nytt för honom så han sover oroligt och drömmer och vaknar ofta.

Jag har ont i nacke och axlar, det får jag direkt när jag blir stressad.
På lördag ska Chris åka på en resa med styrelsen här i området. Han är med där.
På söndag ska jag vidareutbilda mig på Safe om träning och problem med ryggen. 

Nu behöver jag sova. Imorgon börjar jag kl sju.
God natt allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback