Dagen efter

Idag har vi inte gjort nånting över huvudtaget. Jag fick sova länge men somnade igen i Eskils säng när Astor och Chris vilade middag och Eskil lekte med sina nya leksaker.
Mamma har oxå mest sovit hela dagen i soffan eller schäslongen.


Astor under min nya fina pläd som jag fick i julklapp av Chris 

Innan jul var Eskil sjuk. Nu har Astor blivit smittad. Feber. Han sov också bort det mesta av dagen.


Eskil e lycklig över allt sitt nya lego

Kollade på diverse filmer som gått på tv.
Dom visar en hel del nu i juletid.
E.T till exempel. Den var det länge sen man såg!
Senare kollade vi även på Dirty Harry med Clintan. 


Dirty Harry. Behov av en dusch?

Det enda vettiga vi fått gjort var att färga mitt hår. 

Har också ätit LCHF idag efter uppehåll. Under dom två sista månaderna har jag inte orkat hålla på min kost. Det har varit alldeles för mycket med att dubbeljobba och dom sista månaderna var väldigt jobbiga på annat sätt också på förskolan, men det går jag inte in på här.
Nu var det i alla fall dags att ta tag i det.
Jag vet när jag börjat återhämta mej för då får jag lust till att ta hand om mig själv på olika sätt. Jag fixar håret, köper kläder, fixar naglarna, börjar träna ordentligt och tar tag i kosten mm.


Nu e det dax att sova!
Imorron händer det lite andra grejer... Inge mer koma-palt-slappande. 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback