Hej i natten.

Det blev jul i vår lilla stuga också till slut.
Granen kom på plats och den stora julstädningen blev klar också.
Jag röjde om i skåp, garderober och klädkammare och fick till det så att träningsskorna inte behöver ligga huller om buller i hallen.
Slängde en hel del gamla fula skor också som aldrig kommer att användas och skänkte bort en hög på en skänkar-sida på Facebook.
Jag har en hel del skor kan jag ju lugnt konstatera! :-/


Eskil är helt förväntansfull över det här med jul. Som han väntar stackaren! Det är inte lätt när man e tre!
När granen kom fram så tyckte han att julklapparna också skulle komma fram och när han förstod att det inte var så blev han mäkta besviken. Lilla hjärtat.
Nakenfisen Astor fattar ingenting än men han var med och klädde granen och tyckte det var jätteroligt. :)




Imorgon ska jag jobba lite på förmiddagen och sen kommer min mamma vid halv två.

Nu e kl ett och jag e trött!
Dax att sova!
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback