Julen e slut

När mamma åker hem e det "slut" på julen.
Idag åkte hon med tåget.
Chris, Sara och Eskil körde henne. Jag och Astor som inte e riktigt krya stannade hemma.





Ser ut som hon får ligga i natt... :-D

Känner mej som sagt rätt off.
Dom senaste dygnen har jag sovit hur mycket som helst.


Har rejäl träningsvärk över allt också!
Vilket bra träningspass jag gjorde till mej och gubben! :)

Försöker natta Astor,
Han somnade på mej i soffan. Han har en jättehemsk krupp-liknande hosta. :(


Näsan rinner också konstant!

Men han har fått en ny frisyr i alla fall och Eskil också.
Det var inte det lättaste att få dom klippta men det gick. Eskil var svårare, Astor fixade det mycket bättre.


Nu börjar Astor somna här tror jag.
Jag med kanske...?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback