Lite bättre

Börjar faktiskt må lite bättre nu.
Vila gör susen. Har faktiskt också tränat lite, vilket också gör susen. Det är som när man har ryggskott, man ska aktivera sig och inte bara bli stillasittande säger dom visa och kloka...


Jag har dock vilat en hel del och inte gjort så värst mycket annat.
Det fanns inte energi till nånting i princip.
Slängde in en tvätt gjorde jag men att hänga upp den var jobbigare... :(
Det får jag göra nu istället då.

Hämtade Sara från hennes cheerleading också och då visade hon hennes lags instagram-sida och vad dom skrivit om henne.
Jag är så stolt över henne. Hon är bäst och vackrast i hela världen!





Imorgon ska jag träna seniorer i Angered. På kvällen ska jag ha lite gyminfo för första gången i Mölnlycke. Ska bli kul. :)

Nu ska jag nog gå och hänga upp den där tvätten...
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: N

Vad gör du när du har gyminfo?

Svar: Går igenom uppvärmaskinerna och några få maskiner. Lite teknik. :)
kattitingeling

2014-12-05 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback