Lite förkyld

Vaknade i morse (då menar jag fredag morgon... Klockan var visst över två... Oops) av att jag var förkyld och hade ont i halsen. :(
Torsdagen blev extremt lång och så hade jag vaknat kl sex så jag var helt galet trött oxå. 
Men det gick bra på jobbet ändå.
Vi bakade pepparkakor med barnen.



Efter jobbet hämtade jag Eskil och Astor och så fick vi åka till Bergsjön till min syster och lämna hennes nyklar som hon glömt på jobbet.
Just nu jobbar hon som vikarie på vår förskola. Jag jobbar ju bara månaden ut men några veckor kommer vi få jobba ihop.
Sen åkte vi och handlade fredagsmys och det e alltid ett himla meck med två små barn! :-D


När Chris kommit hem orkade jag inte mer utan slocknade som en stock i sängen och vaknade av att han kom och la sej.
Då fattade jag inte vad det var för dag och jag fick för mig att det var onsdag imorgon och att jag skulle träna seniorer. Sen kände jag att det nog inte var det ändå, det kanske är tisdag imorgon? Fasen då ska jag ju upp kl sex, tur jag vaknade! Måste ju ställa klockan... Men sen kom jag på att det e ju fredag... Helt snurrig! :-D


Nu gäller det att somna om då efter att man sovit i flera timmar...
Önska mej lycka till! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback