Mindboard

Sa till gubben att jag ju inte har några mål kvar... Jag vet inte vad jag vill uppnå mer. Allt jag önskat har jag nu åstadkommit.
Men vissa saker kom jag på till slut när jag funderade ett tag.

Det första jag måste få ordning på är min egna träning.
Nu när jag arbetat så mycket har jag inte orkat och prioriterat bort det eftersom jag velat komma hem till mina barn istället.
Jag vet ju att man mår bättre och får mer ork så det är ett måste.
Men samtidigt vet jag att detta med min träning ordnar sej av sig själv när jag slutar jobba dubbelt och när jag blir instruktör.


Ett annat mål jag har är kopplat till träningen.
Det har med mitt utseende att göra. 
Efter fyra barn hänger det både här och där och fick man bort lite fläsk från låren och lite mer muskler som lyfter den platta rumpan hade det ju varit himla kul! :-D


Min man tyckte inte alls om denna bild... Ska du få en sån biff-rumpa, det e ju inte alls snyggt. Du har ju en jättefin rumpa. :-D Gullig make. <3
Du kan vara helt lugn försäkrade jag honom, detta är bara en bild som ska representera att jag vill vara lite mer vältränad på just dessa områden. Tyvärr kommer jag aldrig att kunna se ut som hon på bilden, hey jag e gammal liksom...

Jag vill också ha mer kunder. Fullbokat tack.


När man säljer för femtio på en månad så får man en trevlig bonus på sin lön så vi siktar väl på det! :-D


Då har vi en ny mindboard. 
Igen.:)


Kommentarer
Postat av: Pia

Fantastiskt detta med mindboard :) Var faktiskt lite skeptisk till den men tänkte jag ska prova å vips nu 3 månader senare får jag göra en ny :)

Svar: Haha! :-D fantastiskt! <3
kattitingeling

2015-04-01 @ 06:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback