Piggare

I slutet av den här veckan har jag känt mig lite mer pigg.
Jag har haft hur många konsultationer som helst och i början av januari kommer jag att ha ca tio kunder som köpt flera timmar. Gäller att hålla isär dom och hålla så många bollar i luften samtidigt! 
Spännande, läskigt, kul och utvecklande. 



Idag hyrde vi film.
Det var länge sen sist! Fick ett erbjudande från Hemmakväll. Fick hyra fyra filmer för 200 kr och ha dom i två veckor! :)
Dessa blev det:


Dom två i mitten såg vi idag och var helt godkända. 

Idag hade jag cirkelträning i Örgryte och sedan en pt kund. Efter det tränade jag själv och sen var det konsultation i Olskroken.
Efter det åkte jag hem och haffade pizza på vägen. Det var inte heller igår man åt det. Har haft en riktigt sjukt onyttig dag och inte bara ätit pizza utan chips och godis oxå! :-D Gött var det!
Ska ta tag i min mat ordentligt efter nästa vecka då jag slutat jobba dubbelt eller trippelt. Då kör vi mot målbilderna, speciellt mot den bilden med hon som har värsta muskel-röven, den som min gubbe gillade så mycket! :-D Haha!

Men nu e det sova-dax.
Nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback