Shopping och träning

Fick presentkort på Stadium när jag fyllde 40 och idag handlade jag massa snygga träningskläder och en termoskopp. :)
Bilder på det kommer en annan gång.
Men ett par byxor jag köpte hade jag på mig när jag och Chris tränade idag. :)



Så himla gött det var att få tränat!
Det får bli mitt nästa mål, att få ordning på min träning!
Alla andra mål som jag hade på min mindboard är ju uppfyllda, alla förutom instruktör för cardiowalking.
Dock var jag på tryout för att bli instruktör för ett tag sedan så vi får väl se om jag kommer med. 


Tryout kallas för "tränarträff" på Nordic Wellness. Vi var ett helt gäng så vi blev indelade i två grupper. Jag fick börja och det var kanske bäst så slapp man vara nervös sen. Alla andra som också skulle försöka bli instruktörer fick vara deltagare. Sen fick jag vara deltagare för alla andra.
Det blev allt från cxworx (bålträningspass), yoga, boxning och spinning. Hade sån träningsvärk i nästan en hel vecka! :-D


Då var den helgen slut...
Imorgon e det jobba, jobba igen.
Jag ska nog ta mej en dusch. Ha en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback