Svullo

Eftersom jag ätit kolhydrater hela dagen är min mage uppsvullen som en gigantisk badboll och jag ser ut som om jag var gravid i femte månaden.
Det gör ont och känns inte alls skönt och då plötsligt mitt upp i tandborstningen kom jag på att jag aldrig mer behöver vara gravid igen. Jag glömde allt besvär med detsamma och fylldes istället av en enorm tacksamhet och lycka. Fy fan va gött!!

Alla mina barn har varit värt det tusen gånger om och jag är så tacksam över dom allihop men jag skulle hellre bli huggen av en yxa än att göra om det.
Att va gravid har för mig varit en enda lång pina från början till slut, som att vara drabbad av en hemsk kronisk sjukdom som suger all must ur dej, all lust till allt och det mest påfrestande psykiskt jag någonsin gjort - fem gånger dessutom!
Som tortyr fast långdraget och som en trevlig avslutning på det hela så kommer den riktiga tortyren - förlossningen.
Efter det följer ett halvår av amning och leva i en kropp som inte e din egen.
Nej tack. Fy fasen.

Nu är det kul när dom kan gå och när dom förstår allt och man kan kommunicera med dom!
Min egna kropp e min och tillbaka i sin vanliga form. 
Fyra underbara barn som lever och mår bra helt utanför min kropp!
Fantastiskt!











Kommentarer
Postat av: N

Och jag som tycker det är lite småtrevligt att göra dem ;-)

2015-01-02 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback