Ambivalent

Svårt med det här vilket ställe man ska välja att träna på.
Det kommer att bli Wellnes ändå men det känns lite tråkigt att lämna Step-up:en som går på tisdagarna. 
Gillar verkligen det passet. Det är lagom koordination, lagom tempo, lagom svårt och lagom med folk.
Kanske köper jag ett tio-gångerskort där och betalar hälften av det med friskvårdskupongerna och så köper jag ett årskort på Wellnes...


Igår gick det så där på step-up:en. Känner mej som sagt lite låg och det påverkade mycket.
Men själva koordinationen går bättre och bättre för varje gång. Det är kul!



På torsdag blir det nog Zumba igen... Hmm. Jag ska inte ge mej och ska göra detta år till utmaningarnas år! Ska prova massa saker jag inte gjort innan och lära mej massa nya saker! :)


Nu sover killarna.
Jag ska boka tid för naglarna tänkte jag. Ska bli kul. :)



 Nästa onsdag ska jag göra om håret.
Det ska också bli roligt!
Så, många positiva saker att se fram emot! Ska försöka fokusera på det, tänka på dom bra sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback