Äntligen!

Äntligen blev klockan så pass mycket att vi kunde lägga oss.
Båda pojkarna var trötta för länge sen men jag drog ut på det så länge det gick för alla sovtider börjar bli helt huller om buller här...
Den som var tröttast var ju dock Eskil.
Den sista timmen var han tvungen att springa runt bordet och fram och tillbaka i lägenheten för att inte somna. Han var helt tvungen att kasta massa saker också som tex alla kuddar och plädar ur soffan och kasta ner alla kläder jag vikt och lagt på sängen och som jag sorterat ur garderoben.
Sen var han också tvungen att stänga alla garderobsdörrar hela tiden när jag försökte lägga in nya kläder där.
Att springa ut ur rummet när jag precis lagt honom och försökte lägga Astor som var arg och skrek var också ett måste en gång innan han somnade... BUSTRÖTT!

Nu e det min tur att somna! Göööött!
Bokade in mej på step-up passet ikväll precis. Det e bara att bita i det sura äpplet! Idag var det lite senare. Vid sju, men det gör inget. Då har Chris hunnit hem och landa ordentligt och vi slipper mötas i dörren.

Okej! Dax att knoppa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback