Bloggat många gånger

Idag har jag verkligen varit aktiv med min blogg. Hur många gånger har jag skrivit inlägg idag? Fyra? Fem?

Step-up:en gick bra fast jag var riktigt trött på slutet.
Hade ju väldigt mycket träningsvärk så kroppen kändes som bly!
Men det gick ändå... Skam den som ger sej!


Det är jättekul att träna ju!
Varför slutade jag? Konstigt... Jag var ju så himla aktiv förut.

Nästa torsdag ska jag testa att träna Zumba med två av mina fd arbetskamrater. Det har jag aldrig provat förut så det ska bli spännande.
Då tränar vi på Nordic Wellnes.
Ska prova att köra där en vecka och känna hur det känns. Man får tydligen provträna gratis en vecka hos dom. 
Det känns bra på Friskis nu, i alla fall step-up:en. Gymdelen har jag inte provat mer. Ska dit på lördag och få en demonstration om hur jag ska göra. 


Kolla nakenfisen bakom mej som kollar in tv:n där! :)
 
Bara jag kunde få ordning på min mage också så skulle det kännas fint... Ska ge det lite mer tid och blir det inte bättre då ska jag söka hjälp på nått annat ställe än vårdcentralen här nere.
Villsluta amma också men han släpper mej inte!
Han blir helt tokig när jag försöker ge honom välling. Mat går jättebra men inte välling! :-/ När Chris ger honom det går det däremot utmärkt och han slukar hela flaskan... Mammagris.

Chris och Fia spelar Diablo igen.
Tänk att sån tv spel kan va så roligt... (?) Jag tycker inte det är kul what so ever... Inget för mej. Candy Crush spelar jag och worldfeud, det räcker för mej. Spel där man ska springa runt och slå på massa motståndare är sådär... 

Nu ska jag surfa runt lite!
God natt allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback