Det gick ju bra!

Hjärnan hittade på alla möjliga ursäkter och jag kände stor motstånd hela dagen över detta med Step-up:en som jag hade bokat in mej på.
Jag är ju väldigt trött idag... Orkarjag verkligen idag?
 
 
Men jag orkade. :)
Jag pallrade mej dit och det gick jättebra. 
Jag klarade inte styrkedelen och ibland hängde jag inte alls med i koordinationen men vad gör det? Huvudsaken är att man håller igång och får upp pulsen.
 
 
 Fick lite ont i knäna också men det ska inte hindra mej. Bara att köra på!


Nu är jag rätt slut och lite skakig men det blir väl bättre ju mer man tränar.

Dax att göra kaffe och försöka få lite energi från nån stans!
Hej hopp! 

Kommentarer
Postat av: N

Tycker du ska testa Tabata nån´gång. Jättehäftig och jättejobbig intervallträning. Men vilken kondition man får av det :-) :-) :-)

2014-02-16 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback