God morgon

Här vaknade kidsen tidigt igen, så Astor var väldigt trött på förmiddagen. Han somnade redan innan tio.
Då ville Eskil bada.


Idag har jag tid till läkaren men min mage är bra nu! 
Jag började äta mer fibrer. Blomkål köpte jag och morötter. Äter minst en morot om dagen.
Men jag undrar om amningen inte hade lite med det att göra också?
Det går ju åt väldigt mycket vätska när man ammar. I alla fall så kissar jag väldigt mycket mer nu när jag slutat.
Intressant? Kanske inte men kanske för nån annan som också försöker hitta en balans med sin kost. Kanske hjälper jag nån?
Men jag tänkte att jag ska prata om min allergi istället. Nu har jag nyst och snörvlat i ett år.

Och så har jag nog slutat amma helt hoppas jag. Igår ammade jag inte på hela dagen och i natt gick jag upp och gjorde välling istället.
Han sov också i sin egna säng hela natten även om han vaknade till många gånger. Ibland fick han välling och ibland nappen.
Han var i alla fall inte vaken några långa stunder utan somnade om fort varje gång.

Snart e det nog dags för Eskil att sova också. Han vaknade först av alla.
Han är ganska trött märker man...

 

Här är Astors fina tänder.
Jag tror faktiskt att det kommer en till bredvid framtanden på hans högra sida! :-/ Alla på en gång? I alla fall så buktar det väldigt där på samma sätt som innan dom här kom...

Nu ligger jag i Eskils säng och Eskil leker med sina bilar. 
Jag är seeeeg. Slukade kaffekopp nummer två men det hjälpte inte mycket.
Här kommer förresten tips på gott kaffe:


Min granne tipsade om det (bästa, underbara Lotta) och efter att jag köpt det så vill jag inte ha nått annat! :)

Ha en fin dag!
Hej o hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback