Hagabadet

Just nu är vi på Hagabadet och gottar oss. Vi sitter på relaxavdelningen och väntar på att jag ska få gå in på massage.



Vi har precis ätit lite hälsotapas också.
Den var väldigt minimal och innehöll några stackars grönsaker men vad gör det. 

 


Hälsodrycken gillade jag inte heller... Snygg min! :-D
Det e härligt att vara här och slappa lite med bara min fina make utan barn.



Det är väldigt vackert här inne!


Ha det bra!
Om en kvart får jag massage.
Jag hoppas det e en kvinna, gillar inte att få massage av manliga massörer...

Hej!

Kommentarer
Postat av: N

Vad härligt det ser ut där. Dock inte hälsodrycken ;-)
I slutet på april ska min sambo och jag unna oss en långweekend i Stockholm med hotellboende, god mat, lite trevliga evenemang i stadens digra utbud av nöjen på lokal (är lite hemlighetsfull på den punkten, min sambo sa att jag skulle överraska henne så därför yppas det inget om vad det blir...). Anledningen till detta är helt enkelt att vi träffades för precis 20 år sedan i april då det sa klick...

2014-02-16 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback