Idag kom jag inte i säng lika tidigt...

Hoppsan, då blev klockan ett.
Ingen middagsvila blev det för mej. Astor vaknade precis när Eskil hade somnat.
Sofia passade Astor medans jag postade paketet och hämtade Sara från stallet.


Hon hade med sej en kompis där så vi körde hem henne och sen tankade vi bilen. 
Efter det lämnade vi tillbaka filmerna som vi hade lånat och sen till Ica och köpte fredagschips och massa annat.
Gjorde det enkelt för mej och köpte pizza till barnen så slapp jag göra mat.
Så dom hämtade vi på vägen hem och väl hemma tog jag inte ens av mej kläderna utan hämtade bara mina pojkar och så gick vi bort och hälsade på Åse och hennes familj. 


Eskil gillar Åse väldigt mycket.


Dom hade en Blixtenbok där!
Bilar-filmen har blivit en stor favorit på senare tid. 
Han fick ha Blixtentröja på sej också idag. Stor lycka! :)


Astor var himla trött och somnade nästan i min famn. Eskil blev bjuden på macka men när han ätit klart så tog vi på oss och gick hem.
Astor somnade nästan direkt när vi kom hem men vaknade efter en halvtimme.
Sen var han grinig och klängig hela kvällen ända till elva tills han deckade efter att jag gav honom välling i sängen.
Hoppas att han sover hela natten nu. 
Han har sovit himla dåligt i en veckas tid. Vaknat varannan eller tredje timme men som tur är somnat om ganska snart. Men det blir himla hackig sömn.

Nu ska jag sova!
God natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback