Kåmig dag

Den här dagen har vi varit lite komapalt hela gänget.


När jag vaknade var Chris ute med Astor och Eskil.
När dom kom in var det dax för Eskil att sova.
Åkte och hämtade Sara och sen gick vi till Allum och handlade present till Soili.
Sara valde present och det blev några ljus och nån doftpåse och servetter eller vad det nu var. Sen ville hon också köpa rosor och dom var väldigt fina faktiskt. Mörkrosa.


Vi åkte hem och Eskil var väldigt svårväckt.
Precis innan han skulle upp så fick jag Astor att somna så vi åkte ner bara jag, Eskil och Sara.


Svårväckt Eskil.
I natt sov han mycket bättre. Antar att det var den nya nattlampan som gjorde det men det återstår väl att se denna natten om det upprepas.


Komatrött familj.

Till slut fick jag väckt Eskil i och så åkte vi nästan direkt efter det till Soili.
Vi blev bjudna på jättegod mat och Eskil åt upp allt på tallriken!
Hemma äter han som en mus, hos andra slukar han allt som bjuds på... (?)
Lite märkligt...


Sen blev det kaffe och tårta.


Och vi sjöng ja må hon leva till Eskils förtjusning. Han älskar att sjunga den låten! :)


Min bror var där med sin flickvän och syster.



Och Soili fick mer paket.
En megastor kopp från Indiska och två fina lyktor.


Och så kollade vi på reprisen på mello för brorsan hade inte sett det.
Eskil dansade och gjorde kullerbyttor hela tiden. :)

Men sen åkte vi hem för jag sms:ade Chris och han sa att Astor hade vaknat.
Om han är mammig i vanliga fall så kan ni ju gissa hur mammig han e nu när han e ynklig och sjuk!

Nu ligger jag i sängen bredvid Astor och lyssnar på hans snarkningar.
Det är andra gången jag är här och nattar. Undrar hur denna natt blir...
En till sån natt som den vi hade och inte kunna sova på morgonen vet jag inte om jag pallar riktigt... Speciellt när jag själv inte är riktigt hundra...
Då får nog min man stanna hemma på förmiddagen. Det kommer inte att funka annars! :-/

Nu blir det en kopp kaffe, sen sängen.
Nattis!


Kommentarer
Postat av: Nancy

Hej! Tänkte höra med dig om du har en Ewa i Walla kappa ifrån en äldre kollektion? Jag vill så gärna ha en i beige. Strl S? Mvh N. Ps.maila gärna.

Svar: Hej. Nej tyvärr äger jag ingen Ewa i Walla kappa. Önskar jag gjorde det! :) Jag säljer inte heller, däremot har jag köpt en del och då främst på Tradera och Blocket. Kolla där om du vill komma billigare undan, annars har Ewa i Walla en hemsida. Med vänlig hälsning, Katti
kattitingeling

2014-02-24 @ 11:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback