Kunde inte låta bli

Var inne på HM på Allum idag och kunde inte motstå att köpa lika dana träningskläder som min syster fick i födelsedagspresent.
Fast jag köpte också en tränings-bh och en långärmad rosa tröja till.
 Kände att vi kommer ju ändå inte att träna på samma ställe och skulle vi råka göra det nån gång så får jag väl välja nått annat att ta på just den gången, nu har jag ju att byta med i alla fall! :)
Köpte storlek M. Dom var kanske en aningens tighta, men jag lär väl gå ner lite till och L var för stort.
Skulle behöva storlek M och en halv! 

Det är himla gött att ha kläder i sin garderob nu som passar lite bättre!


Allt jag hade innan hängde som säckar på mej. Hade inte tänkt på det men nu när jag har annat som sitter bättre så ser man genast hur mycket snyggare det ser ut.
Har man för stora kläder ser man större ut också.


Har fortfarande några kilo kvar och en del av det jag provade satt alldeles för tight och var för litet men det mesta kändes bra.

Fyllde på det sista också i garderoberna som skulle in efter att vi vaknade från våran middagsvila. 
Trodde  Eskil skulle sova längre men vid halv två kom han ut och hade sovit färdigt.
Det var väldigt skönt att få lite vila en stund i alla fall. Jag somnade som en stock!

Men nu ska jag ta på mej dom tighta träningskläderna!
Snart dax för träning. 
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback