Mellodax igen...

Då började den här Melodifestivalskarusellen igen.
Jag bjöd över Åse på lite vin och så gottade vi till det ordentligt med choklad och smoothie oxå. 


Tyckte väl att det var sådär.
Visste att Yohio (hur fan stavar han sitt namn?) skulle gå vidare även om jag tyckte att låten var helt intetsägande.
Trodde att han med chipsnamnet - Michael Jackson kopian skulle gå vidare oxå men det gjorde han inte.
Att hon på bilden här ovan gick vidare direkt till final var ju helt otroligt? Var den bra eller? Not, om ni frågar mej.

Idag fick jag en impuls att fixa femtiotalslugg när jag hade tvättat håret.
Det ledde till lite sminkning och kläder oxå. :)
Ibland orkar man... Men bara ibland. Ganska sällan faktiskt.




Lite för kallt för kjol ute dock.
Längtar efter VÅR!

Idag har jag inte sovit nån middag heller men killarna sov till NIO! Helt crazy! Men väldigt skönt.
Vi åkte iväg och handlade lite och så har jag städat och fortsatt mitt krig mot tvättberget. Annars har det inte hänt så mycket mer i detta hushåll.

Nu ska jag gräva efter nått salt i kylskåpet. Har ätit och druckit för mycket sött! :-/
Fick värsta sockerchocken av chokladen även om det är 70%:igt.
Vinet var sött också såklart och sen smällde jag i mej blåbär.

Natti natti på dej!


Astor smakar på sitt första chips. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Super snyggt hår! :)

Svar: Thanx! :)
kattitingeling

Postat av: N

Skön stil. Passar dig verkligen!

Svar: Tack! :)
kattitingeling

2014-02-17 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback