Oj va trött jag var...

Orkade lixom ingenting och tänkte att det e bättre att fly än illa fäkta så jag klädde på dom kläderna och så flydde vi från hemmet.
Astor var sååååå himla klängig och grinig och skrikig hela eftermiddagen ända tills Eskil vaknade.
Han vaknade såklart precis när Eskil hade somnat...


I går och förrgår var det lite mer glamourösa bilder på mej. Icke idag. Så här strålande vacker har jag varit denna dagen.

Astor somnade såklart direkt i vagnen så fort vi kom utanför dörren...


Tyckte annars att han kunde ha sovit när Eskil sov... Men det tyckte ju inte han uppenbarligen.

Vi gick upp till affären och handlade välling och kaffe och en bukett tulpaner till Sanna och så gick vi bort till dom och tog en kaffe.
Vägde varken mer eller mindre sen sist...

Sen promenerade vi hem igen och Eskil ville titta på Skyfall. :)
Jag lyckades göra kålsoppa oxå även om jag var så himla trött och sen hängde vi mest i soffan.


Astor gillar att titta i böcker.

Nu sover dom båda två... Få se hur länge Astor sover.
Funderar allvarligt på att gå o lägga mej oxå. Men jag kanske ska ta mej lite mer soppa först...?

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback