Sluta amma...

Lilla Astor-killen vill inte alls sluta att amma. Han är helt galet kär i mej och vill bara vara nära, nära hela tiden. Helst ska han sitta (läs hoppa och vrida sej) i mitt knä och jag måste vara inom synhåll. Går jag iväg så tjuter han jättehögt.
Att jag har nått annat än nappflaska har han också räknat ut så när jag försöker ge han den puttar han bara bort den.
Ibland lyckas det bättre men oftast inte.
Idag gick det bra... Vi får kämpa vidare för nu e det hög tid att sluta! Har aldrig ammat nån annan så här länge...

Inatt sov han bra. 
Men då vaknade Eskil HALV FEM!
Hallå eller! :-(
Efter en timme somnade han om och sen sov han till åtta.
Nu har jag lagt honom att sova middag men han kommer kanske inte att somna idag? Han ligger där och mumlar lite.

Astor somnade redan kl tio så han lär vakna snart.
Ingen tupplur för mej idag ned andra ord...
Men det hade nog ändå inte gått för det är rätt smärtsamt att sluta amma...


Annars händer inte så mycket.
Det är städning, göra mat, leka, byta blöjor, tvätta mm som gäller när man e hemma med barn. 
Spännande...! ;)

Ikväll blir det Zumba och det är spännande i alla fall!
Ska bli roligt att se vad Nordic wellnes är för ställe också. :)

Nu ska jag fynda mer... Nyss köpte jag tandblekning genom Let's deal för 199kr! 
Funderar på naglar för samma pris. Ordinarie pris var sju hundra! Ganska bra app! Me like.
Känner just nu för att göra lite saker för mej. Jag vill bli frisk o min rygg. Bli starkare, hitta nått nytt sätt att äta för detta verkar inte funka för mej. Bokade ny tid till läkaren, problemet tycks bara bli värre.
Jag vill fokusera lite på mitt utseende efter att jag varit gravid två gånger tätt och känner att jag ser rätt havererad ut... :-/

Eskil verkar inte kunna somna idag...
Astor lär vakna vilken sekund som helst. Han sover alltid exakt två och en halv timme på sin middagsvila och nu har det gått den tiden.

Ha det allra bäst!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback