Somnade en nanosekund?

Precis när jag somnade in så vaknade jag av nått ljud...
Trodde det var Eskil som hade sovit färdigt men tur var det inte han för då hade han inte sovit länge.
Efter det kunde jag inte somna om utan har legat här i sängen och vridit mej hur länge som helst!

Plötsligt surrade det till i mobilen och jag kunde inte låta bli att kolla vad det var:

Lyckan var total och nu kan jag ännu mindre somna om!
Vill ju bara gå dit och hämta det ju!

Hungrig som en varg är jag också!
Men går jag upp nu kommer Astor att vakna och han kommer att väcka Eskil.
Idag ska dom få sova ordentligt tycker jag allt...

Japp. Dagens projek då, att knata upp till kiosken och hämta paket.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Kollar tapetprover från Sandbergs och klappar mig på axeln för att jag varit ute och gått i regnet två gånger idag 😊 annars hör vi inte mkt. Ojar mig över att Love fått fskplats i april, känns så tidigt fast svårt att ta ett jobb om han inte har fskplats ju.

Svar: Oj! Det är både sorgligt och roligt det där när dom får den där förskoleplatsen... Jag ska börja på onsdagar från och med första mars. Då ska Chris va pappaledig. Ringde samordnaren på vårat jobb som har hand om vikarier... Ska bli gött att komma iväg hemifrån lite! 😄
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback