Stolt stor kille!

Det var en stolt kille som vaknade i sin nya säng från middagsvilan. :)


Det gick ju hur bra som helst att natta.
Vi gjorde precis som vanligt. 
Han fick napparna och så sa jag natti natti och så gick jag ut och stängde dörren. Hörde han några gånger när han sjöng lite men ganska snart blev det tyst.
Kikade in genom nyckelhålet några gånger men han låg i sin säng så fint. :)


När han vaknade så vågade han inte gå ur sängen utan satt där och ropade efter pappa.
Vi öppnade dörren och då kom han springandes. Gullis!

Funderar på när jag ska kunna måla sängen.
Hade ju varit bäst när han sover... Men då behöver han ju den lixom... Tokigt. Jag får slänga ut gubben och kidsen vid nått bra tillfälle och försöka göra det snabbt. Tur färgen torkar snabbt.
Är himla sugen på att måla den stora skänken i hallen här uppe också och även Eskils trip trap stol.
Längtar också efter att göra nått åt väggen i trappan och hela väggen upp till taket men HUR gör man?
Den väggen är jättehög! Man får bygga nån slags ställning för att nå upp...

Nu sitter vi o kollar på Mello.
Innan det var vi i affären och handlade lite godis.
Det ska man ha tydligen till Mello... Eller i alla fall på lördag... Och i alla fall dom.
Jag nöjer mej med choklad som e 80%.
En kopp kaffe med grädde oxå såklart!


Jahapp.
Då ska jag väl se vidare...

Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback