Våran dag

Idag har det varit en riktigt händelserik dag!
Den började med att jag var på Friskis och Svettis och fick hjälp av en instruktör.
Det var riktigt tungt och jag kommer ha sån träningsvärk imorgon!
Det visade sej också att hon som var instruktör var mamma till en kille som är pojkvän till min Sofias kompis Anna! 
Anna och Fia har hängt ihop sen dom var åtta-nio. 

Sen var det dax att åka hem och byta om. Sen kom syster och så åkte vi till Hagabadet.


Det är ganska dyrt på Hagabadet men det är otroligt fint.




Det är jättefina miljöer över allt och det är väldigt stort.


Jag fick massage och såklart var det en man som masserade.. :-/
Vill helst bli masserad av en kvinna om det inte e min man, men han var bra och jag kunde slappna av ganska bra ändå.


Sen åkte vi till Bamboo och åt massa, massa mat som inte var LCHF över huvudtaget men ibland unnar jag mej en mölar-dag.
Åt glass till efterrätt också. :)
Åt glass när jag kom hem oxå!




För nästan exakt sex år sedan (1/3) var vi på denna restaurang och bytte ringar.
Snart var det sju år sedan vi träffades Chris och jag.
Älskar dej min fina make. Tack för idag! 


Hemma tog jag tag i Eskils säng och målade den vit.
 

Det blev jättefint!
Nu ska jag bara hitta en text som jag ska skriva på huvudänden bara och sen e den klar.
Blev nöjd!




När jag hade målat klart körde jag hem Heidi och sen såg vi melodifestivalen.
Jag gillade första låten som var en hårdrockslåt och som gick till andra chansen. Sen gillade jag Shirley Clamps låt men den kom inte med till andra rundan ens.

Nu ser vi på en svensk film...
Verkar lite skum.
Men jag får väl glo vidare. Ha det finemang!
Kram.

Kommentarer
Postat av: N

Min sambo är också jävligt trött på furu.

Svar: Fram med målarburken! :)
kattitingeling

2014-02-16 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback