Blä

Känner mej riktigt deppig över att helgerna e slut. :(
Nu e det tillbaka till samma gamla lunk med rutiner, klockan ringer tidigt på morgonen, man får påminna om gympaväskorna osv. 
Tråkigt. :(

Igår städade vi riktigt ordentligt och röjde i lådor och flyttade om lite. Chris fick sin kompis gamla Playstation när vi var i Alingsås så den skulle få plats i skänken under tv:n. 
Sedan satte vi upp spegel, posthylla och en tavla nere i hallen.
Bara ett litet bord som fattas under spegeln... Får fynds på Blocket. :)



Åse och hennes familj kom på besök också. Eskil var helt vild! :-/

Så... Vad ska man hitta på idag då???

Kommentarer
Postat av: linda

Wow va snygg vart har du hittat dagens post?

Svar: Hej Linda! Jag fyndade den på blocket, sen skrev jag dagens post på den.
Hur jag gjorde kan du läsa här: http://kattitingeling.blogspot.se/2013/04/skriva-pa-en-moblel.html?m=1
Tack för din kommentar! :)
kattitingeling

2014-01-07 @ 08:31:44
Postat av: Cecilia

Och jag känner precis tvärt om, äntligen är helgerna slut! Nytt årmed nya möjligheter :)

Svar: Ja... Jag e väl bara lite trött på att gå hemma bara... :-/
kattitingeling

2014-01-07 @ 20:29:42
Postat av: N

Jag håller med dig Cecilia! -Äntligen är de här helgerna över för den här gången. Ett helt år kvar till nästa gång, jippie!!!

2014-01-07 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback