Hej i natten

Idag (igår) var jag himla slö.
Fick inget gjort förrän Chris kom hem.
Då tyckte jag att vi skulle åka och köpa välling till Eskil för den var slut.
 
 
 
 
Köpte nya träningskläder också!
Nu ska här börjas träna igen. :)
Imorgon förhoppningsvis.
 
 
När vi kom hem var tanken att vi skulle städa bort julen men det blev inget med det.
Jag tog ner tusen lådor med barnkläder från vinden istället och bytte ut alla barnens kläder.
Astor framför allt har växt ur alla sina kläder.
 
 
Nu e jag klar men jag orkar inte få upp dom själv på vinden så dom står mycket vackert i hallen här uppe.
Har massa kläder i tvätten som ska ner i dom här lådorna också så det kanske får se ut såhär en stund tills det e klart.
 
Nått annat som hände idag var att min läkare ringde och frågade hur det var med min mage.
Ingen skillnad svarade jag då och då sa han att han skulle ha lite vägledning med sin handledare och återkomma till mej senare. :-D Igen.
Han är helt ny, kommer från Piteå, har en härlig norrländsk dialekt och är som ett stort barn. Han pratar massa privat och skämtar hela tiden. Han e verkligen inte som alla andra läkare. Känner mej alltid vääääldigt gammal, som en tant när jag träffar honom och han går alltid ut och frågar någon om hjälp. :-D
Man undrar alltid om han vet vad han håller på med...
Ja vi får väl se när han hör av sej igen.
 
Nu blir det sova...
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: heidi

haha astor är lik jyrki på första bilden! <3

Svar: Ja faktiskt! :-D
kattitingeling

2014-01-09 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback