Lugna dagar

Igår hade vi en dag då vi inte gjorde nått speciellt alls.
Min väninna Åse skulle komma och hälsa på men fick förhinder så vi var bara hemma och städade lite, tittade på tv, spelade på iPhonen osv.
Ganska skönt det med.


Mina tre älsklingskillar.

Eskil ville inte sova igår igen.
Vi tog upp honom men så e han ju skitjobbig och verkar jättetrött. Ändå somnar han inte.
Vid två kände jag dock att det inte funkade mer så då la vi honom igen och så tog det ändå en halvtimme innan jag hörde att det var tyst. Han sov till halv fem då jag väckte honom.
Det är svårt att hoppa över vilan helt känner jag för på kvällen vid åtta var han hur trött som helst och när vi sen la honom så somnade han som en stock.
Idag verkar det vara samma sak.
Han ligger där och sjunger nu. Klockan är tolv.
Han skulle verkligen behöva sova för vi ska till Alingsås i eftermiddag och hälsa på Chris kompis Fredrik och hans familj.
Chris och Eskil ska åka tåg dit! Lycka för Eskil. :)
Jag tar med mej Astor och åker till Ikea med Lotta-grannen så åker jag till Alingsås efter det med bilen.

Jag har plockat bort det mesta som har med julen att göra.
Stjärnorna i fönstret är kvar - och granen. Jag tycker att den är så fin och nu när jag äntligen har målat alla möbler vita här i vardagsrummet så passar den in här så himla fint. 
Försöker dra ut på det så länge som möjligt men snart ska den väl plockas bort. Den tar ju rätt stor plats trots allt.


Nu verkar Eskil tystnat.
Chris och Astor sover också och Sara är hos sin pappa.
Tonåringen Sofia ligger och sover oxå. Hon sover hur länge som helst just nu!
I maj fyller hon 16!! :-0

Jag ska gå och bada.
Håret behöver tvättas.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback