Nyår

Nyår spenderade vi med grannarna Lotta, Ulf och deras barn.




Pappa var kvar över nyår, han åkte idag och min syster kom hit också och firade med oss. 
Lotta hade gjort massa, massa god mat och jag med.
Vi hade småplock så fick alla ta vad de ville ha.




Barnen orkade ganska länge ändå.
Men tillslut så gick det inte mer så vid halv tio gick Lotta med familj över till sig och så fortsatte jag och Heidi, pappa och Chris att fira på egen hand.



Vid kvart i tolv gick jag, syster, Sara och Sofia upp till deras skola och kollade raketer och skålade med vin.



Sen gick vi hem igen och jag och Heidi satt uppe och pratade till fem!

Vi skrattade så vi kiknade åt bilder som vi tog på oss med iPad:en med den där appen som förvränger bilder.
Jag fick till slut så ont i halsen och magen av allt skratt så jag var tvungen att sluta. :D


Det var en jätterolig nyår som var helt avslappnad och lugn.
Underbart.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback