Sova?

I natt satt jag uppe och tittade på en konstig film som slutade dåligt.
Gillar inte filmer som slutar kasst. Jag är väldigt fyrkantig där, är det action och problem så ska det ordna upp sej på slutet och så levde de lyckliga i alla sina dagar.
 Tycker att det är bortkastad tid att glo på nått som inte får det lyckliga slutet. 
Blir skitsur och irriterad. :(
Och trött blev jag också dagen efter... Det hade varit värt att vara lite trött idag om det hade varit bra...

Har ägnat mej åt att plantera om julgrupper i nya krukor och ta bort dom röda kulorna och julgrejerna som satt i dom så dom blev mindre juliga.
Lite snöbollar, stjärnor och silvriga snöflingor får va kvar, det e ju trotts allt "vinter" eller vad säger ni när ni kollar ut genom fönstret? 



Astor ålar på fort som en iller nu och han är målmedveten vart han ska.
Under bordet e roligt att åla till men så ställer han sej upp i krypställning och börjar gunga fram och tillbaka - och då dönar han in huvet i bordet. :-/

Idag ålade han in där under och sen upp i krypläge, därifrån satte han sej upp och så satt han där och tittade!



Eskil tyckte det var himla spännande. Astor sitta! Sa han och ville visa mej. :)


Fick hämta den vadderade hjälmen så att han inte skulle slå i huvet hela tiden.


Nu har Astor sovit en bra stund men Eskil la jag precis.
Om jag går in till Astor och försöker lägga mej så väcker jag honom nog... :-/
Ibland går det att synka deras sömn - som igår - men andra dagar funkar det inte och då sover dom omlott.
Då får man skylla sej själv att man satt uppe och glodde på sämsta filmen. 

Får hitta på nått i eftermiddag så att jag inte somnar stående.

Ha en trevlig eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: N

Vad för film???

Svar: Cloverfield... :-/
kattitingeling

2014-01-05 @ 01:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback