Beach-tema

Det verkar handla om den ena beachen efter den andra på denna blogg...
Idag var vi och badade i Aspen på Lerums sidan.
Där e det oxå långgrunt så det e ganska bra för små barn där med.



Eskil fick bada med T-shirt idag. Igår kväll såg vi att han blivit hemskt röd på axlarna och ryggen.


Vi var där med våra grannar Åse och hennes familj. Jag har PMS. :(
Var inte den trevligaste idag tror jag.
Värmen gör att man blir tokig också!
Visst e det härligt med sommar men 30 grader i skuggan... :-(((



Igår var Chris och tränade styrketräning.
Jag gjorde ett program till honom. :-D Min första PT kund! Som inte betalade så värst bra. Jag får kräva honom på nått.. ;)


Jag tränade MRL idag.
Det var länge sen!

Nu e Astor himla grinig. Dags att natta honom!

Hej!




Kommentarer
Postat av: N

Fin skitbild här ovan...

Dessutom förmodar jag att Chris redan betalt dig för din PT-konsultation, i natura ;-)

Svar: Skitbilden var en fullträff! :-D Chris som tog den. :)
Han får allt betala på ett bättre sätt tycker jag! Han kan köpa ett par nya träningsskor till mej tex. Eller lite nya träningskläder kanske... :-D
kattitingeling

2014-07-24 @ 00:02:55
Postat av: N

Håller med dig till fullo; nu får han banne mig se till att ekipera dig i nya fräscha träningskläder nu när du börjar din karriär som pt.

Svar: Bra, säg det till han oxå! :-D
kattitingeling

2014-07-29 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback