Glest med inlägg

Det kom några inlägg där innan jag började skolan igen. Dom första dagarna efter proverna var jag helt utmattad och orkade ingenting. Det tog en vecka att bli sej själv igen - lagom till skolan körde igång igen. 


Jag mådde inte alls bra dagen innan skolan började. Hade megaångest och kände att jag e helt fel där, vad håller jag på med egentligen? 
Men redan efter några timmar första dagen kändes det bättre och det är ju så roligt!


Idag fick vi "leka" PT på riktigt. 
Vi körde två och två och skulle coacha, passa och leda vår klasskamrat som om hon/han var en riktig kund och man själv pt. 
Det var jättekul. Vilket jobb. Det är ju hur roligt som helst ju!
 

Har beställt massa nya träningskläder också så det känns himla roligt.
Ska man jobba med det här så kanske man behöver en del ombyten...
Det känner jag redan nu när vi tränar en del på skolan att man skulle behöva lite mer ombyten...


Och apropå träna - det har vi fått göra idag och inte bara lite lätt. Vi ska ta ut oss ordentligt så kollegan får öva på att passa på riktigt.
Passa betyder att man är med och hjälper till om det blir för tungt. Det betyder också korrigering av felaktig teknik, tex att armbågarna sticker ut åt sidorna när dom ska vara mer in mot kroppen i en viss övning osv...
Kommer att ha väldig träningsvärk imorgon!


Bild Google: Aaron Kuehn

Men nu e det dax för att sova!
Cykeln har kommit också så den ska Chris hämta imorgon.
På söndag e jag "ledig" - läs ska jag plugga som en dåre - men en liten cykelpaus borde man kunna fixa till...
Men jag ska och har definitivt gått in från början med inställningen att plugga mer och köra instuderingsfrågorna efter varje dag så det inte läggs på hög. Det är jättebra repetion att gå igenom efter varje dag vad man pratat om och det har jag varit jättenoga med nu dom här dagarna - och kommer att vara det sen med.
Jag måste. Denna gång får jag inte kugga! Jag vägrar att göra om proverna!
Jag ska klara dom.
Jag klarar dom.
Jag har redan klarat dom!

Nattis på er allihop!
Love // K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback