God kväll

Somnade så himla sent igår... Typ vi två på natten.
Båda killarna somnade samtidigt vid middagen och då tänkte jag att jag skulle passa på att sova då med. Men så hade jag precis Googlat på PT-jobb och hittade två som jag kände var intressanta. Och då kunde jag såklart inte somna för hjärnan speedade och formulerade massa personliga brev.
Så då hoppade jag upp ur sängen - nästan bokstavligen - och satte mej vid datorn och började skriva.
Skickade iväg tre olika ansökningar tror jag det blev... Eller var dom fyra? Har skickat iväg en redan innan för ett tag sedan så nu har jag slängt ut lite krokar.



Dom här två nakenfisarna vill inte sova ikväll. Den lilla somnade alldeles nyss men denna stora bara busar. 
Fick sätta mej här hos honom för andra gången nu... Buse.

Imorgon blir det bad med Åse-familjen.
Puss och kram på er!
Nu vill jag nog ha lite kaffe... Det var slut innan men gubben har varit och handlat... :)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback