Godkänd och icke godkänd

Japp.
Två prov av tre blev godkända. 
Behöver göra om det teoretiska provet igen. Kuggade med FYRA ynka poäng! :-((( Så jäkla typiskt!

Det praktiska provet fick jag jättebra feedback på och även på testmetodiken.

Den som tror att detta var lätt har väldigt fel. Det var så SJUKT svårt! Förra gången trodde jag att jag var ensam om att kugga på proverna men det var jag långt ifrån.
Den här gången är jag inte heller själv om att behöva göra om det.
Det var så superintensivt, man hade svårt att hitta tid till att plugga och när det fanns lite tid var man så sjukt trött så det gick bara inte!


På Facebook kunde jag se att mina klasskamrater hade fått sina provresultat redan i fredags, så jag visste att jag skulle få mitt idag. 
Gick och kollade posten och det var tomt!
Magen bara vände sej varenda gång jag tänkte på att posten kanske snart skulle komma. Och så gick jag ner igen och då låg det där - kuvertet.
Slet upp det och dog nästan innan jag såg att det var godkänt!
Nu vill jag bara göra om det teoretiska så jag har det klart!
Men jag är så sjukt lättad att detta i alla fall var godkänt! Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback