Klart

Kan inte fatta men nu e det över!!


Var så sjukt nervös.
Mådde illa, kunde inte äta och hade megaångest i hela kroppen men plötsligt var dagen över och alla proven gjorda!
Först ut vad teoriprovet.
Det kändes ganska bra ändå även om många frågor var jättesvåra och vissa fick jag gissa på. 
Om jag har tur så klarar jag det.
Sen fick vi göra en intervju på vår klasskamrat och därefter ett program anpassat till henne. Sen fick hon träna det jag skrivit åt henne och sen körde vi testmetodik och den kändes också som om den kunde gått vägen.
Det praktiska provet har jag ingen aning om hur det gick. Det återstår att se.
Nu måste jag vänta i två veckor innan jag får besked!


Jag är bra sleten nu... Oh my God. Behöver verkligen sova!

Håll tummarna nu för mej att det gick vägen!
Hej hopp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback