Ordning och reda?

Och så vaknade man och gubben hade åkt till jobbet. Jag gick upp med Eskil och på en sekund var allt som "vanligt" med alla rutiner som man skapat.
Semestern känns som den inte ens existerat.


Men den här semestern blev ju inte heller riktigt som den brukar va.
Jag e glad att jag ändå hoppade på skolan och läste nu och inte sen men nu känns det också som att det inte blev nån semester alls.

Just nu leker barnen.
Jag har hunnit slänga in tvättade kläder i torktumlaren, städat hela köket, ordnat med kläder som låg lite här och där... Undrar varför man inte får så mycket gjort på en timme när man är ledig båda två? :-D Då blir jag helt slö och förslappad!

Men nu e det dags att gå ut och leka.
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback