Söndag

Idag har jag pluggat lite grann. 
Det var "ledig" dag.
Borde ha pluggat mer men men, jag pluggade i alla fall lite. Man har ju alltid känslan att man borde göra mer...
I lördags arbetade vi på förmiddagen med att lära oss passa igen och då får man ta i när man tränar och agerar "kund" för hon som agerar "pt" ska lära sej att passa på riktigt. Tar man inte i på riktigt så går det inte att passa, det blir bara konstigt.
Resultatet av att vara "kund" blir ju rätt naturligt att man får världens träningsvärk. Vi höll på med detta i fyra timmar så ja... Mycket träning blir det. :)
Eftermiddagen handlade om kroppsmätning av olika slag. Calipermätning, vikt, BMI, midjemått osv... Så där kul. Men sånt måste vi oxå lära oss.

När barnen och maken sov pluggade jag och så skrev jag jobbansökan.
Den e inte riktigt klar men det får vi fixa snart.
Imorgon ska vi lära oss att göra olika tester som konditionstester, koordinationstester, styrketester osv...


Idag var det fantastiskt väder!
Man borde åkt till stranden, det var kokhett!


På våran promenad nu på kvällen fyndade vi massa hallon.



Nu borde jag sova sen länge så jag säger hej!

// Katti  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback