Film

Igår såg vi på the Wolf of Wall Street - sista filmen av tre som vi hyrde i helgen.


Tyckte den var sådär...
Första halvan av den jättelånga filmen handlade bara om drogande, festande och nakna brudar.
Efter ett tag blev man liksom väldigt mätt på att se tuttar och hur han snortade kokain med hundradollars sedlar... :-/

Lego-filmen hyrde vi mest till Eskil men den var ganska avancerad så kanske inte riktigt lämpad för hans ålder. Men barn ser ju på film på sitt sätt och han uppskattade delar av den och såg saker som man själv kanske inte märker när man kollar på film.

Den som var klart bäst var Hundraåringen. 
Alla har sagt att den var bra men jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra som den var. 
När vi satte oss ner så hade jag mobilen i ena handen och kaffekoppen i den andra, tittade med ena ögat och var förberedd på en "svensk" film. 
Men den var väldigt "osvensk" och riktigt rolig. 
Filmen påminde ganska mycket om Forrest Gump med galna sidospår och det hände massa helknäppa oväntade saker.
Mycket bra. Tummen upp.

Så bra att jag själv blev hundra år och fick grått hår?



Torrschampo-spray kan va väldigt roligt att leka med... Tydligen?


Kommentarer
Postat av: N

100-åringen var nog fan den sämsta film jag sett på länge...

Svar: Haha! Nej då den var ju bra! :)
kattitingeling

2014-07-01 @ 00:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback