Gick åt skogen

Japp. Båda proven underkända. :(
Den ena med fem poäng och den andra med sju! :-/
Typiskt.
Vissa fel var rena slarvfelen också har jag konstaterat i efterhand och några var sånna helt lätta frågor som jag passade för att jag inte kom på det just där. 
Hade jag bara pluggat lite lite mer så hade jag klarar det. 
Jag pluggade helt enkelt för lite. Jag orkade inte ta tag i pluggandet varje kväll och prioriterade ibland att va med barnen. Jag borde bara ha stålsatt mej och dykt ner i studierna men jag gjorde inte det.
Så nu blir det bakläxa...

Har pluggat massa idag för jag tänkte ge mej på att testa och göra om dom redan imorgon.
Om det skiter sej då oxå så kan jag göra ytterligare ett försök den 29:e.
Men jag tror nog att jag ska klara det denna gång. Sju poäng och fem på andra ska jag nog kunna skrapa ihop.

Igår köpte jag mej en gymboll från Rusta. 



Eskil älskar den och vill kasta den över allt och rullar runt med den i hela lägenheten.


Den ska jag ha till att styrka upp min core med. 

Sitter nu i Eskils rum och väntar på att han ska somna. Förut la vi honom i hans säng, sa godnatt och gick ut. Nu funkar det inte så bra längre. Han e inte bara klumpig och ramlar hela tiden utan väldigt känslig också just nu. 
Han gråter och vill inte vara själv, frågar och gråter ofta efter både mej och Chris.
När något inte går vägen bryter han ihop och blir jätteledsen.
Han e också väldigt kelig och vill vara nära, vilket han aldrig riktigt har velat innan, mer än när han var bäbis.
Lilla gubben. Fina Eskil-killen. <3
Han är inne i nån utvecklingsfas, det händer väldigt mycket. Han säger massa nya saker och kommer med nya funderingar. Ibland kommenterar han saker som han aldrig märkt eller pratat om innan.  


Så fort han somnat e det mer plugg.
Måste ta en dusch också...

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller tummarna! :)

Svar: Tack finaste fina du! <3
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback