Gick bättre

Känslan var att det gick bättre men jag tar inte ut någon seger i förskott.
Det känns ändå som att det borde ha gått vägen.
Jag kommer att vara långt i från att ha alla rätt men 70% borde jag väl ändå klara och det är det som gäller för att bli godkänd. 
Förra gången satt jag tre timmar med första provet och hade sedan en timme till att göra prov nummer två. Den panikgjorde jag och var ensam i salen hela sista timmen.
Denna gång gjorde jag första provet på två timmar och andra provet på en timme och en kvart. Jag hade altså hela fyrtio minuter kvar när jag var klar.


Jag hoppas det gick vägen denna gång!! Snälla snälla låt det bli godkänt!
Jag känner mej i alla fall lugn och avslappnad.
Ända sedan jag gjorde provet första gången och kände hur dåligt det gick har jag varit stressad över att behöva göra det igen.

Efter provet tog jag bussen hem och så lagade jag lite mat. Sen åkte jag till chefens kontor och skrev på papper om förlängd mammaledig. Hade visst bara ansökt till sista juni... :-/

Nu är jag himmelens trött.
Anspänningen släppte och då blev jag helt dåsig.
Dax för lite kaffe kanske? 

Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback