Hallå träningsvärk! :-/

Träningsinstruktör för styrketräning blir vi nu på denna del två av utbildningen.
Så vad gör vi då?
Jo vi visar varandra hur man ska träna, vilket innebär att vi i princip tränar själva i åtta timmar!
Fatta hur mörbultad jag är! :-D
Igår lärde vi oss hur man lägger upp ett uppvärmningsprogram.
Vi fick lära oss massa uppvärmningsövningar som vi skulle prova, som att rulla, göra kullerbyttor, åla, krypa, kravla som krabbor, hoppa jämfota mm - sånt som man sällan gör nu för tiden... Att åla var inte igår. Minns inte när jag gjorde kullerbytta sist heller... Eller krypa?
Vaknade tidigt på morgonen och hade hugg i sidan av magen. Fattade inte vad det var förrän jag kom till Sats där vi har utbildningen och började med träningen.
Japp, hela coren e helt slut! Inte bara det, rumpan och benen också. Ja, hela kroppen!
Är inte direkt van vid att träna i först fyra timmar och sen nästa dag åtta! Fast vem är det? Inte så många kanske. 


Sara har slarvat bort sina nya brillor på Liseberg och sen pajade hon sin telefon - igen. Kul. :-(((

Men nu måste jag vila. Är helt död!
Oh my.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback