Pt

Imorgon börjar jag läsa till personlig tränare och träningsinstruktör. 
Ska bli himla spännande och roligt. Ser verkligen fram emot det, även om det är pirrigt och nervöst.

Jag har mest fått positiva reaktioner på att jag ska läsa till det och också till att jag ska läsa över huvud taget.
Men så finns det en del olyckskorpar och några som tycker att det är lite konstigt att jag läser till just det.
Sånt förvånar mej alltid, även fast jag har erfarenhet av det innan att människor reagerar när man följer sin dröm eller vågar göra saker som man är rädd för. 


Jag förstår att det är jobbigt att se andra förverkliga sina drömmar när man själv inte vågar och att man säkert inte medvetet säger plumpa saker men jag tycker ändå att det e tråkigt.


Jag är inte så himla vältränad, men jag ämnar att bli.
Jag har fortfarande problem med mitt diskbråck men jag ämnar att bli så problemfri som möjligt.
Jag är inte ung längre och konkurrensen må vara hård att få jobb men jag förstår inte problemet?


Varför ska jag vänta med att utbilda mej till EFTER jag är problemfri i ryggen eller atlet? Det är väl lika bra att läsa klart så har jag utbildningen färdig. Sen kan jag öva på mitt nya yrke och träna upp mej i fem år om jag skulle vilja det innan jag söker jobb.
Att va äldre ser jag som en fördel också mer än som en nackdel. Jag tror att jag har större chans att få jobb inom detta än vad någon annan som e ung och oerfaren har.
Tänk vilken erfarenhet jag har med allt som jag upplevt och erfarit.
Jag har provat på att driva eget företag och söka kunder, coacha och utbilda teammedlemmar. Jag har en pedagogisk utbildning, lång erfarenhet av att arbeta med människor. Jag har en stor familj som jag roddar runt, 4 barn som jag peppar uppmuntrar till framgång och är mästare på att planera och hålla många bollar i luften samtidigt.
Perfekt som pt ju! :)
Jag skulle verkligen anställa mej!

Släng Jante på soptippen, han e så jäkla trist och tråkig! :-(
Träna inte bara styrketräning med mej som din PT ;) utan träna även din hjärna att tänka positiva tankar! :)

Tack för mej! Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till :) hoppas att det kommer kännas helt rätt!

Svar: Thanx! :)
kattitingeling

Postat av: Cecilia

Heja!

2014-06-02 @ 19:51:27
Postat av: N

Jävlar i min lilla låda så bra skrivet det här var!!! Man får sig verkligen en tankeställare emellanåt, vilket är bra.
Ser fram emot att få ta del av ditt förverkligande av din dröm om att bli PT. Spännande och riktigt riktigt roligt.
Heja superKat...

Svar: Tack fina vän! Du är så himla gullig ❤️
kattitingeling

2014-06-07 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback